395px

Cantilene (feat. Olly)

Juli (IT)

Cantilene (feat. Olly)

Oh-oh-oh-oh, oh, va bene
Va bene pure se alla fine non ti va mai bene
Oh-oh-oh-oh, oh, disastro
Va bene pure se mi cerchi dentro qualcun altro

Urca, mi sa che questa volta ho fatto un puttanaio
Sarà, sarà che mi diverto quando sbaglio
Oggi, oggi mi sa che me ne resto a casa
Almeno mi ri', sì, mi risparmio un'altra figuraccia
(A cosa serve?) (A cosa?) A cosa serve il vino (non lo so)
Se poi mi perdo un bicchiere d'acqua? (Che stupido)
L'armadio pieno se giro sempre con la stessa giacca?
O le notti sveglio se non scrivo niente
E fumo così tanto che di giorno ancora è buio (c'è la cappa)
A cosa serve scrivere d'amore se non amo mai nessuno?

Oh-oh-oh-oh, oh, va bene
Ormai le riconosco bene le tue cantilene
Oh-oh-oh-oh, oh, disastro
Va bene pure se mi vuoi perché non hai nient'altro
Na-na-na-na-na, na-na-na

Oh, oh, oh
Oh, va bene, ti giuro che va bene
Se è vero, poi, magari Dio interviene
Va bene, ti giuro che sto bene, malgrado le intemperie
E va bene, dai, mandiamo tutto all'aria
Tanto, prima o poi, col vento tornerà
Mi hanno detto: Che sbagliando poi si impara
Eppure torno sempre qua

Oh-oh-oh-oh, oh, va bene
Va bene pure se mi pensi e se mi scopi solo quando ti conviene
Oh-oh-oh-oh, oh, stupendo
Poteva andarmi molto, molto meglio, ma non mi lamento

Oh-oh-oh-oh, oh, va bene
Va bene pure se va bene, solo se a te va bene
Oh-oh-oh-oh, oh, disastro
Va bene pure se mi trovi dentro qualcun'altro

Cantilene (feat. Olly)

Oh-oh-oh-oh, oh, is goed
Is goed ook al gaat het uiteindelijk nooit goed
Oh-oh-oh-oh, oh, een ramp
Is goed ook al zoek je in iemand anders

Verdorie, ik denk dat ik deze keer een puinhoop heb gemaakt
Zal wel, zal wel dat ik me vermaak als ik het fout doe
Vandaag, vandaag blijf ik maar thuis
Tenminste, dan bespaar ik mezelf weer een blunder
(Wat heeft het voor zin?) (Wat?) Wat heeft wijn voor zin (weet ik niet)
Als ik dan een glas water mis? (Wat dom)
De kast vol als ik altijd met dezelfde jas rondloop?
Of de nachten wakker als ik niets schrijf
En ik rook zoveel dat het overdag nog donker is (er is rook)
Wat heeft het voor zin om over liefde te schrijven als ik nooit iemand liefheb?

Oh-oh-oh-oh, oh, is goed
Ik herken je liedjes nu goed
Oh-oh-oh-oh, oh, een ramp
Is goed ook al wil je me omdat je verder niets hebt
Na-na-na-na-na, na-na-na

Oh, oh, oh
Oh, is goed, ik zweer dat het goed is
Als het waar is, misschien grijpt God in
Is goed, ik zweer dat ik het goed maak, ondanks de stormen
En is goed, kom op, laten we alles de lucht in gooien
Want vroeg of laat komt het weer terug met de wind
Ze zeiden: Dat je leert door fouten te maken
En toch kom ik altijd weer hier terug

Oh-oh-oh-oh, oh, is goed
Is goed ook al denk je aan me en heb je seks met me alleen als het jou uitkomt
Oh-oh-oh-oh, oh, geweldig
Het had veel, veel beter kunnen zijn, maar ik klaag niet

Oh-oh-oh-oh, oh, is goed
Is goed ook al is het goed, alleen als het jou uitkomt
Oh-oh-oh-oh, oh, een ramp
Is goed ook al vind je me in iemand anders.