395px

Extraño (feat. Bente)

Kevin (NL)

Vervreemd (feat. Bente)

Ik zat alleen aan tafel met m'n laatste sigaret
Ik vroeg me gisteravond af wat er over is van mij
Ik ben soms ontevreden, hoe het gaat de laatste tijd
Ik vraag me ook vandaag weer af: Kom jij te dicht bij mij?

Ben ik in jouw gedachten en jij in die van mij?
Dat is wat ik me soms afvraag als ik 's ochtends overblijf
Want ik ben soms ondankbaar, dat weet ik van mezelf
Of ben jij gewoon vervangbaar?
Horen wij wel bij elkaar te zijn?

Vervreemd van mij
En ik weet dat jij je best doet en zo zeker lijkt te zijn
Maar ben jij vervreemd van mij?
Of alleen in mijn gedachtes?
In het echt voel ik het anders
Blijf bij–

Jij bent net de deur uit na een waardeloos gesprek
Ben aan het natafelen hier met m'n laatste sigaret (e-e-ey)
Voorheen was het ruzie en dan samen weer naar bed
En ik mis het nog wel eens, maar ben de laatste die het zegt (ey)
Trots en ondankbaar is wat jij in me ziet (ziet)
Denk: Het zit hier in de genen, in de wortels, dit gaat diep (oh)
Als ze vragen hoe het gaat nu in de liefde, ben geliefd (ey)
Alles lijkt altijd te kloppen, tot ik alles weer verziek (e-e-e-e-e-e-ey)
(Blijf) blijf bij me, wil ik zeggen
Maar de feiten die vertellen van: We moeten beiden verder (ja)
En jij denkt vast van niet, maar echt, ik voel die pijn nog effe
Wil niet praten en niet steeds over gevoelens blijven rappen (no, no)
De plek waar ik me thuis hoor te voelen is een mess (mess)
Hetzelfde geldt nu voor die SUV (ey)
Misschien was dit wel allemaal een test (e-e-ey)
Kan niks hebben effe, echt, nu niet
Want ik ben soms ondankbaar, dat weet ik van mezelf
Of ben jij gewoon vervangbaar?
Horen wij wel bij elkaar te zijn?

Vervreemd van mij
En ik weet dat jij je best doet en zo zeker lijkt te zijn
Maar ben jij vervreemd van mij?
Of alleen in mijn gedachtes?
In het echt voel ik het anders
Blijf bij–

Ey
Lately denk ik: Wat is er nog over van mij? (E-e-ey)
'K Gaf m'n ziel aan zaligheid, met in m'n hoofd: Ik word rijk (ah, oeh)
Heb m'n jongens op de weg, maar aan het blowen altijd
Jij dacht: Dit is nu voor even en ook zo weer voorbij (yeah, yeah)
Uh, kon alleen maar groter worden (groot)
'K Heb nog een paar echte vrienden, weet niet waar de rest is (yeah, yeah, yeah, oh)
Kon wel zeggen: Alle roem kan me gestolen worden
Maar ik weet: Ik ga het missen als het weg is (e-e-ey)
Yeah, ben jij vervreemd nu van mij?
En was je hier zo al die tijd toch zo'n eenzame meid? (Yeah)
Ik ben aan het werk, wordt geleverd altijd
Maar als ik even aan je denk voel ik de leegte in mij (e-e-ey)
Dopamine junkie, jij denkt: Ligt het aan mij?
Maar ik ben altijd weer op zoek wanneer de spanning verdwijnt
Misschien in een ander leven, in een andere tijd
Had ik dit niet, zou het te makkelijk zijn

Ik ben soms ondankbaar, dat weet je van jezelf
Want als ik straks echt loslaat
En ik dan straks achterblijf

Vervreemd van mij
En ik weet dat jij je best doet en zo zeker lijkt te zijn
Maar ben jij vervreemd van mij?
Of alleen in mijn gedachtes?
In het echt voel ik het anders
Blijf bij–

(Oh) blijf bij–
Mm, blijf bij me
Blijf bij–

Extraño (feat. Bente)

Estaba solo en la mesa con mi último cigarrillo
Me pregunté anoche qué queda de mí
A veces estoy insatisfecho, cómo van las cosas últimamente
Hoy me pregunto de nuevo: ¿Te acercas demasiado a mí?

¿Estás en mis pensamientos y yo en los tuyos?
Eso es lo que a veces me pregunto cuando me quedo a solas por la mañana
Porque a veces soy ingrato, eso lo sé de mí mismo
¿O simplemente eres reemplazable?
¿Deberíamos estar juntos?

Extraño de mí
Y sé que haces tu mejor esfuerzo y pareces tan segura
Pero, ¿estás extraña de mí?
¿O solo en mis pensamientos?
En la realidad lo siento diferente
Quédate–

Justo saliste después de una conversación horrible
Estoy aquí reflexionando con mi último cigarrillo (e-e-ey)
Antes era pelear y luego volver a la cama juntos
Y a veces lo extraño, pero soy el último en decirlo (ey)
Orgulloso e ingrato es lo que ves en mí (ves)
Pienso: Esto está en los genes, en las raíces, esto va profundo (oh)
Cuando preguntan cómo va el amor, soy querido (ey)
Todo siempre parece encajar, hasta que lo arruino todo otra vez (e-e-e-e-e-e-ey)
(Quédate) quédate conmigo, quiero decir
Pero los hechos dicen: Ambos debemos seguir adelante (sí)
Y tú piensas que no, pero en verdad, aún siento ese dolor
No quiero hablar y no quiero seguir rapeando sobre sentimientos (no, no)
El lugar donde debería sentirme en casa es un desastre (desastre)
Lo mismo pasa ahora con esa SUV (ey)
Quizás todo esto fue una prueba (e-e-ey)
No puedo soportar nada ahora, de verdad, no puedo
Porque a veces soy ingrato, eso lo sé de mí mismo
¿O simplemente eres reemplazable?
¿Deberíamos estar juntos?

Extraño de mí
Y sé que haces tu mejor esfuerzo y pareces tan segura
Pero, ¿estás extraña de mí?
¿O solo en mis pensamientos?
En la realidad lo siento diferente
Quédate–

Ey
Últimamente pienso: ¿Qué queda de mí? (E-e-ey)
Di mi alma a la felicidad, con en mi mente: Me haré rico (ah, ooh)
Tengo a mis chicos en el camino, pero siempre fumando
Tú pensaste: Esto es solo por un momento y también pasará (sí, sí)
Uh, solo podía crecer (grande)
Tengo un par de amigos de verdad, no sé dónde están los demás (sí, sí, sí, oh)
Podría decir: Toda la fama puede ser robada
Pero sé que lo extrañaré cuando se haya ido (e-e-ey)
Sí, ¿estás extraña ahora de mí?
¿Y estuviste aquí todo este tiempo siendo una chica tan solitaria? (Sí)
Estoy trabajando, siempre entregando
Pero cuando pienso en ti siento el vacío en mí (e-e-ey)
Adicto a la dopamina, tú piensas: ¿Es por mí?
Pero siempre estoy buscando cuando la tensión desaparece
Quizás en otra vida, en otro tiempo
Si no tuviera esto, sería demasiado fácil

A veces soy ingrato, eso lo sabes de ti misma
Porque cuando realmente suelte
Y luego me quede atrás

Extraño de mí
Y sé que haces tu mejor esfuerzo y pareces tan segura
Pero, ¿estás extraña de mí?
¿O solo en mis pensamientos?
En la realidad lo siento diferente
Quédate–

(Oh) quédate–
Mm, quédate conmigo
Quédate–