395px

Sie weint, aber sie lacht

Maan

Ze Huilt Maar Ze Lacht

Ze zit hier alleen in de trein en ze duikt in haar jas
En kijkt uit het raam en ze vraagt zich af
Hoe zou het voelen jezelf te zijn
Want soms doet het pijn als ze huilt maar ze lacht
Ze huilt maar ze lacht
Ze loopt door een wereld die niet aardig voelt
Onbedoeld zegt ze dingen die iedereen altijd zegt
Want nooit gaat het slecht, altijd okay
En ze lult met ze mee, en ze lacht
Ze huilt maar ze lacht

En nu, ze laat het los
En nu, ze laat het los

Ze voelt zich alleen als ze loopt in de stad
En ze kijkt in het raam, ziet een ander daar staan
En ze weet wie het is, maar ze wil haar niet zijn
En gaat door met de schijn
En ze lacht
Ze huilt maar ze lacht
Wat als ze morgen besluit niet te schuilen
Haar betere ik voor haar ware gezicht te ruilen
Zullen de vrienden die zij wil vertrouwen
Nog steeds van haar houden?
Als ze huilt, als ze huilt en niet lacht

En nu, ze laat het los
En nu, ze laat het los

Ze laat het los
Ze laat het los
Ah, ah, ze laat het los

Ik zit hier alleen in de trein en duik in mijn jas
En kijk uit het raam en ik vraag me af
Hoe zou het voelen mezelf te zijn?
Want soms doet het pijn als ik huil
Maar ik lach

Sie weint, aber sie lacht

Sie sitzt hier allein im Zug und vergräbt sich in ihren Mantel
Und schaut aus dem Fenster und fragt sich
Wie es sich anfühlen würde, sie selbst zu sein
Denn manchmal tut es weh, wenn sie weint, aber sie lacht
Sie weint, aber sie lacht
Sie läuft durch eine Welt, die sich nicht freundlich anfühlt
Unabsichtlich sagt sie Dinge, die jeder immer sagt
Denn es geht nie schlecht, immer okay
Und sie redet mit ihnen mit, und sie lacht
Sie weint, aber sie lacht

Und jetzt, sie lässt es los
Und jetzt, sie lässt es los

Sie fühlt sich allein, wenn sie durch die Stadt läuft
Und sie schaut ins Fenster, sieht eine andere dort stehen
Und sie weiß, wer es ist, aber sie will nicht sie sein
Und macht weiter mit der Fassade
Und sie lacht
Sie weint, aber sie lacht
Was, wenn sie morgen beschließt, sich nicht zu verstecken
Ihr besseres Ich gegen ihr wahres Gesicht zu tauschen
Werden die Freunde, denen sie vertrauen will,
Immer noch sie lieben?
Wenn sie weint, wenn sie weint und nicht lacht

Und jetzt, sie lässt es los
Und jetzt, sie lässt es los

Sie lässt es los
Sie lässt es los
Ah, ah, sie lässt es los

Ich sitze hier allein im Zug und vergrabe mich in meinen Mantel
Und schaue aus dem Fenster und frage mich
Wie es sich anfühlen würde, ich selbst zu sein?
Denn manchmal tut es weh, wenn ich weine
Aber ich lache

Escrita por: Jan Tekstra, Maan, Sasha Rangas, Stefan Van Leijsen, Catalina Schweighauser