Problema de Princesa
Tudo piorou, Princesa, não notou?
Que a vida hoje está ruim
Fome a disparar e com abutres a cercar
O clima já nos desanima
Como pode notar a sorte é escassa
E o jeito é virar caçador ou ser caça
Estraguei seu humor, te deixei muito mal
Ao mostrar os horrores do mundo real
Me parece um problema de princesa
Vendo as coisas como elas são
Típico problema de princesa
Quem tem muito, não abre mão
Posso até ser bondoso, segundo você
Porém, francamente, não quero morrer
Vou seguir como eu quiser
Roubando o que eu puder
Pois nem mesmo de um castelo eu vim
Logo, os seus problemas são banais pra mim
Bela forma, mas então
Se eu tenho, o outro não
Que esperança dá pra ter?
Não há como se animar
Porém é bom tentar
Não é melhor só tentar viver?
Desistiu? Vai parar?
Não, mas mudar o amanhã
Pede mais que fazer torta de maçã
É um clássico problema de princesa
O seu castelo sempre reina a paz
Diga que é problema de princesa
Já que o seu ego diz: Tanto faz
Foi cruel, mas foi bom
Olha só, ela é má
Olha que o reino está bem mal
Então vai lá consertar
Mas pra não virar refém
Vou pensar só no meu bem
E vou viver pra sempre assim
Pois os seus problemas são banais pra mim
São tão banais pra mim
Probleem van een Prinses
Alles is slechter geworden, Prinses, heb je het niet gemerkt?
Dat het leven vandaag de dag zwaar is
Honger die om zich heen grijpt en met gieren die ons omringen
De sfeer maakt ons al moedeloos
Hoe kan je zien dat geluk schaars is?
En de enige optie is jager worden of prooi zijn
Ik verpestte je humeur, ik maakte je heel slecht
Door de verschrikkingen van de echte wereld te tonen
Het lijkt wel een probleem van een prinses
Als je de dingen ziet zoals ze zijn
Typisch probleem van een prinses
Wie veel heeft, laat het niet los
Ik kan zelfs aardig zijn, volgens jou
Maar eerlijk gezegd, ik wil niet doodgaan
Ik ga leven zoals ik wil
Stelen wat ik kan
Want ik kom niet eens uit een kasteel
Dus jouw problemen zijn banaal voor mij
Mooie vorm, maar dan
Als ik heb, heeft de ander niet
Welke hoop is er nog te hebben?
Er is geen manier om je op te vrolijken
Maar het is goed om het te proberen
Is het niet beter om gewoon te proberen te leven?
Heb je opgegeven? Ga je stoppen?
Nee, maar de toekomst veranderen
Vraagt meer dan een appeltaart maken
Het is een klassiek probleem van een prinses
Jouw kasteel heerst altijd in vrede
Zeg dat het een probleem van een prinses is
Aangezien je ego zegt: Het maakt niet uit
Het was wreed, maar het was goed
Kijk eens, ze is gemeen
Kijk hoe het koninkrijk er slecht aan toe is
Dus ga het maar repareren
Maar om geen gijzelaar te worden
Zal ik alleen aan mijn eigen welzijn denken
En ik ga zo altijd leven
Want jouw problemen zijn banaal voor mij
Ze zijn zo banaal voor mij