395px

En de engelen zingen

Till Lindemann

Und die Engel singen

Ich steige hoch, ganz tief ins Firmament
Die Zeit vergeht, doch meine Zeit verbrennt
Die Flügel schwer, schwer wie Blei
Im Schattenreich der Dunkelheit

Hoffnungslos in Zuversicht

Und die Engel singen nur für mich
Wenn die Sonne durch die Wolken bricht
Wenn wir weinen, uns vereinen
Doch die Schatten holen mich zurück

Ein lеtzter Atemzug, der Blick ins Nichts
Kеin Zurück, Erinnerung zerbricht
Die Seele krank, der Hoden schreit
Die Hoffnung stirbt in Einsamkeit

Hoffnungslos in Zuversicht

Und die Engel singen nur für mich
Wenn die Sonne durch die Wolken bricht
Wenn wir weinen, uns vereinen
Doch die Schatten holen mich zurück

Wenn die Glut mein Fleisch umgarnt
Neues Glück den Hass umarmt

Wenn wir weinen, uns vereinen
Doch die Schatten holen mich zurück
Und die Engel singen nur für mich
Wenn die Sonne durch die Wolken bricht
Wenn wir weinen, uns vereinen
Doch im Himmel ist kein Platz für mich

En de engelen zingen

Ik stijg op, heel diep in het firmament
De tijd verstrijkt, maar mijn tijd verbrandt
De vleugels zwaar, zwaar als lood
In het schaduwrijk van de duisternis

Hopeloos in vertrouwen

En de engelen zingen alleen voor mij
Als de zon door de wolken breekt
Als we huilen, ons verenigen
Maar de schaduwen halen me terug

Een laatste ademtocht, de blik in het niets
Geen terugkeer, herinnering breekt
De ziel ziek, de teelbal schreeuwt
De hoop sterft in eenzaamheid

Hopeloos in vertrouwen

En de engelen zingen alleen voor mij
Als de zon door de wolken breekt
Als we huilen, ons verenigen
Maar de schaduwen halen me terug

Als de gloed mijn vlees omarmt
Nieuw geluk omarmt de haat

Als we huilen, ons verenigen
Maar de schaduwen halen me terug
En de engelen zingen alleen voor mij
Als de zon door de wolken breekt
Als we huilen, ons verenigen
Maar in de hemel is geen plek voor mij

Escrita por: Till Lindemann