Ready Or Not Yo!

1TYM

vistas 45

It goes on and on
The shit don't stop
It goes on and on
1TYM two thousand!

Do you wanna ride? Jump in my seat
We got them honeys fallin, banging at this beat
And niggas who be ballin, know this shit ain't cheap
And if you're ass is wallin, shit is obsolete
What rolla? Playa, I never told ya, schemin
Now I'm comin for ya, beamin (check this shit out)
No matter how YG go -all dopes legal-
Click here to see mo, it's like jaw tight

Takin you to class A, I got that ass play
Shake a sucka down until he cry for may-day
Now whatchu doin thinkin you could ever play me
D-A-double-N-Y, bring you to your misery
Fall guy type shit, all I like shit, call mine tight shit, squeezin on my mic shit
Diggin on the shit that you want, now where's my niggas from
From the top to your dock, spark one what!

Ready or not yo! (here we come)
More style, profile, to make you all bounce (my crew's gonna get down to it)
The world is mine!

Ready or not yo! (here we come)
More style, profile, to make you all bounce (you crew can't begin to do it)
The world is mine!

Think that you can handle this? Sylvester Rambo this?
Wanna fuckin battle this? Microphone vandle list
Y'all scandalous! We show 'em how
YG do it in the two thou and y'all nothin but meanwhile!
And y'all ain't shit! I'm talkin to you
Bust lip bout me, consequence get paid, no doubt I'm doin what I'm suppose to do
Stick and move, stick! Stick ! Now you black and blue
Tell me who that clappin you, in the night time when you smackin boo
All up in the corner by trappin you, 3-2-1, I'm blastin you
See you run trackin you, see no one passin you
This is how it go when a sucka motherfucka think he slickin you
Bbah! BarahBahbahbah! (Now what motherfucka!)

Ready or not yo! (Here we come)
More style, profile, to make you all bounce (my crew's gonna get down to it)
The world is mine!

Ready or not yo! (Here we come)
More style, profile, to make you all bounce (you crew can't begin to do it)
The world is mine!

Keep it comin, keep it comin, keep it comin!

Hahah! We thought we told y'all
The flow ain't never gon' stop, you know we showed y'all
Nomineez binee eenie meenie, hmm
Now who the fuck the winner gon' be (YG!)
Shit is off the hook like, you shook like, what it look like
Ain't you know it's all the way down to the book, life never took twice
And you could never see me! Be me or double team me!
You comin close but your flows comin kinda teeny weeny!

We on some other shit like (what what what!)
That bangin butter shit so (duck duck duck!)
Feel with it, ain't no one can peel with it, I don't sweat that
JS swingin like a ball bat, not a one MC can call that
(Yeah thas the shit right there!)
Rockin all that it's on, lockin this, triple 0, and got you shakin ya rump
Now watcha gon do when the placka-catch you, when my shocka-snatch you
Better get a new plan cuz you gone!

Ready or not yo! (here we come)
More style, profile, to make you all bounce (my crew's gonna get down to it)
The world is mine!

Ready or not yo! (here we come)
More style, profile, to make you all bounce (you crew can't begin to do it)
The world is mine!

Ready or not yo!